پیام تبریک مدیر قالی شویی ابریشم مشهد به مناسبت روز ملی فرش

مهندس علی داوودنیا مدیر قالی شویی ابریشم مشهد فرا رسیدن 20 خرداد “روز ملی فرش” را به صاحب نظران و فعالان عرصه فرش ایران و اعضای اتحادیه صنف قالی شویان مشهد تبریک گفت.

به گزارش وب سایت قالی شویی ابریشم مشهد، متن این پیام به شرح ذیل است:

فرش یعنی صدآفرین و مرحبا ایرانیان    ای هنرمندان بی نام و نشان
گرچه خواهیم رفت از این جهان           نام ما پاینده است با فرشمان

فرش دستباف ایران، راوی صنعت و هنر نیاکان و سفیر فرهنگی زنان و مردان هنرمندی ست که هیچ گاه از نقل و تفسیر ماموریت و مسولیت خود دست نمی کشند و با تکامل، خلاقیت و ابداع روایت گر زیبایی و حقیقتی بوده اند که آدمی همواره در جست و جوی ان است.

توجه به هنر- صنعت قالی ایران، نه تنها ما را با گذشته پیوند می دهد، بلکه در حد مقدور می تواند ما را در همان جوّ و محیطی قرار دهد که انسانِ ماشین زده امروز از آن جدا مانده است از همین روست که زیبایی و انتزاع آن همواره در حوزه آثار شاخص هنری مطرح شده است.

کادر مجرب قالی شویی ابریشم مشهد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده، در راستای حفظ میراث ایرانی فرش، تمام سعی و تلاش خود را برای شستشوی باکیفیت فرش ایرانیان به کار بسته و با بکارگیری
پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک ، به عنوان یکی از بزرگترین قالیشویی های فرش های ماشینی و دستی می باشد که آمادگی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز را در سطح شهر مشهد دارد.

این قالی شویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه، دارای کارخانه ی مستقل و بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک
و همچنین ارایه کلیه خدمات با نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن 20 خرداد که طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، روز ملی فرش نام گذاری شده برای همه فعالان این عرصه بویژه همکاران پرتلاشم در اتحادیه صنف قالی شویان مشهد آرزوی توفیق دارم.

علی داوودنیا مدیر قالی شویی تمام اتومات ابریشم مشهد

تلفن تماس کارخانه :05136201993

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*